post img کد خبر:1
تاریخ انتشار: 1395/07/23
موضوع: تاثیر نرم افزار خدمات پس از فروش بر سود خالص

مقدمه
    بدون شک ملاک واقعي براي ارزش گذاري يک شرکت، ميزان رضايت مشتريان است. چيزي که اگر نباشد هيچ کسب و کاري نمي تواند ادامه حيات داده و ايجاد شغل نموده و يا زندگي کساني را که در آن کار کرده و به مردم خدمت ارائه مي دهند، تامين نمايد. اهداف يک سازمان بر اساس نيازمندي‌هاي مشتريانش شکل مي گيرد. اهداف به صورت فرايندي تعريف مي شوند و فرايندها در عمل تحت کنترل و سازماندهي انجام مي شوند.

متن مقاله
     بررسي تحولات سالهاي اخير نشان مي دهد،که خدمات به صورتي وسيع گسترش يافته و اين روند در سال هاي آتي با سرعت بيشتر توسعه مي يابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ مي شود .مديران موٌسسات توليدي و خدماتي در کليه بخش هاي دولتي تعاوني و خصوصي به تدريج پي مي برند که تنها کيفيت محصول نمي تواند موجب تمايز آن ها از ديگران شود بلکه بايد کانون توجه  را از بازار گرايي به مشتري گرايي تغيير داد.
    بسياري از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتري معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتريان فعلي به عنوان استراتژي ارزان تر ،راحت تر و شايد سود آور تر و جذاب تر مي نگرند در نتيجه به منظور پشتيباني و تقويت خدمت گرايي براي جلب رضايت گيرندگان ، تحقيقات ،همايش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره هاي آموزشي و پروژه هاي مشاوره اي در سطوح مختلف تحت عنوان مديريت خدمات و استراتژي خدمات پيش از پيش شکل گرفته و گسترش مي يابد.